суббота, 28 февраля 2015 г.

Заявка у ДК

Привіт!
Сьогодні хочу скористатися можливістю подати заявку до ДК челлендж-блогу Скрап-студіі "З любов'ю". Дівчата оголосили лише одне вакантне місце і я розумію, що шансів обмаль, але як-то кажуть "Стукайте - і вам відчинять!".

Декілька слів про себе - мене звати Анна! Живу у чудовому місті Рівне з коханим чоловіком та двома донечками. За освітою викладач соціально-гуманітарних дисциплін, але за спеціальністю ніколи не працювала, адже після другого курсу університету знайшла підробіток у видавництві, що й визначило мою подальшу трудову діяльність. Протягом наступних 8-ми років працювала у різних видавництвах,  пройшла шлях від менеджера з реклами до керівника відділу, а згодом до комерційного директора. Тому, мабуть мне так і тягне до роботи у складі ДК, адже люблю дисципліну, надихати інших і життя у ритмі публікації інформації. У скрапбукінг перейшла з в'язання гачком, брошок та текстильних іграшок.
Я "зелений" скрапер, адже активно скрапо-творю останні 6 місяців. Усі свої роботи люблю, кожна з них відображає певний етап розвитку моєї творчості. Найулюбленіші стилі у скрапі CAS, шеббі-шик, американський, вінтаж та мікс-медіа. Дуже подобається рубрика "5 стилів-5 робіт - 1 чіпборд", я практикую таку ідею з ножами. Найбільше у скрапі подобається створювати гарні речі і бачити радісні обличчя тих людей, які отримують їх.

І наостанок, декілька робіт











Буду, звісно, дуже рада, якщо мої роботи сподобаються і мене приймуть у таку чудову команду дуже талановитих харизматичних майстринь.

2 комментария:

Ваш комментарий очень ценен для меня! Спасибо!

Популярные сообщения